Wat zuuse...... Pruuse!!! - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Henk Berk - WaarBenJij.nu Wat zuuse...... Pruuse!!! - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Henk Berk - WaarBenJij.nu

Wat zuuse...... Pruuse!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 Juni 2009 | Spanje, Villar de Mazarife

Lieve Mensen,
Pappa en Mamma lieten het volgende stukje in mijn handen... Om te vertellen wat ik er nu van vond...
Ik vind er het volgende van:
Ik vind het heel leuk mijn ouders weer te zien, ze zien er zo uit als toen ik een kleutertje was: Mager en gezond! Dus das mooi...
Het eten is heerlijk uiteraard...
Nu de slaapplaatsen... dat is afzien, en dan schijnen we zelfs nog heerlijk te liggen...
De natuur is (op dit moment) wat saai, maar de geuren zijn heerlijk... ik rook Lavendel en wilde tijm... heerlijk...
"Wat zuuse.... Pruuse"... dat geldt niet alleen in Venlo maar ook hier... De Mercedes hebben ze daar gelaten, maar het lijkt net of ze de Nordic Walkstokken hiervoor in de plaats hebben....
Het wandelen is zwaar, ook al heb ik er maar 15 gelopen... In Zeeland is het wat vlakker, zeg maar....

Respect voor die ouwe lui!!!!
Dat is mijn eindconclusie...

Liefs Sara...

• 01 Juni 2009 - 16:36

Henk Van Den Berk:

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat!

• 03 Juni 2009 - 08:31

Margriet:

We hebben een goed Pinksterweekend gehad, maar jullie wel gemist; met het zingen, in de kooktent en met de grappen. Volgend jaar dus maar weer erbij. We hebben erg veel gewandeld en door het mooie weer was dat regelmatig best warm, maar we bedachten dat jullie het vast nog veel warmer zullen hebben. Jongens, zet hem op en maak er nog maar een paar mooie weken van. Lieve groet.